Poszukujemy: osoby do realizacji i koordynacji działań ochrony czynnej i administracji projektu – wydłużenie terminu rekrutacji!

Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta ds. koordynacji działań ochrony czynnej (0,75 etatu) oraz Asystenta administracyjnego projektu (0,25 etatu) do realizacji zadań w projekcie pn. „Ptasie łąki – kontynuacja działań czynnej ochrony zagrożonych gatunków na obszarze Natura 2000 Błota Rakutowskie i Błota Kłócieńskie nr. FENX.01.05-IW.01-0015/24 współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu FENiKS 2021 – 2027, Działanie FENX.01.05.Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury, Typ FENX.01.05.1 Ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych.

Miejsce pracy:

Biuro projektu ul. Kołłątaja 20; 87-820 Kowal oraz obszary objęte przedmiotowym projektem: obszar Natura 2000 Błota Rakutowskie, obszar Natura 2000 Błota Kłócieńskie. Możliwa częściowa praca zdalna.

Okres zatrudnienia:

  • 01.12.2024 – 28.02.2025 r. (umowa próbna)
  • 1.03.2025 – 31.12.2028 r. (umowa na czas określony)

Forma zatrudnienia:

Umowa o pracę w wymiarze 1 etatu (tj. 0,75 etatu asystenta ds. koordynacji działań ochrony czynnej + 0,25 etatu asystenta administracyjnego projektu).

Wysokość wynagrodzenia:

Ok. 7 000,00 zł brutto/m-c

Zakres obowiązków asystenta ds. koordynacji działań ochrony czynnej:

  • wyznaczanie powierzchni działań ochrony czynnej,
  • przygotowanie opisów działań ochrony czynnej niezbędnych do uruchomienia procedur zamówieniowych,
  • realizacja działań ochrony czynnej i monitoringów przyrodniczych w terenie,
  • wyszukiwanie gniazd ptaków siewkowych poza ogrodzeniem antydrapieżnicznym i ochrona za pomocą koszy nagniazdowych i małych ogrodzeń elektrycznych,
  • udział w odchowie piskląt ptaków siewkowych w warunkach sztucznych,
  • kontrola ogrodzeń antydrapieżniczych,
  • nadzór nad działaniami ochrony czynnej realizowanymi przez wykonawców zewnętrznych i udział w odbiorach prac,
  • kontakt z RDOŚ, uzyskiwanie niezbędnych zezwoleń i składanie raportów,
  • inne zadania w miarę potrzeb.

Zakres obowiązków asystenta administracyjnego projektu (0,25 etatu):

  • koordynacja działań zaplanowanych w projekcie – dbanie o terminowe i zgodne z HRP i opisem projektu realizowanie zaplanowanych działań,
  • nadzór i kontrola wydatkowania finansów projektu,
  • przygotowywanie wniosków o płatność oraz dokumentów niezbędnych do rozliczeń projektu,
  • obsługa zamówień, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej i postępowaniami przetargowymi,
  • sporządzanie umów z wykonawcami prac,
  • kontrola administracyjna podmiotów zewnętrznych świadczących usługi w ramach projektu,
  • administracja projektu,
  • prowadzenie biura projektu,
  • zakup materiałów i urządzeń,
  • organizacja i prowadzenie cyklicznych spotkań zespołu projektowego,
  • zapewnienie prawidłowej komunikacji w zespole realizującym projektowym,
  • uczestniczenie w ew. kontrolach Projektu oraz czynne współuczestniczenie w realizowaniu wniosków pokontrolnych,
  • bezpośredni kontakt z NFOŚIGW,
  • kształtowanie dobrego wizerunku projektu oraz TP ALAUDA poprzez podtrzymywanie dobrych relacji i współpracy z lokalną społecznością i instytucjami zaangażowanymi w projekt oraz media lokalne i regionalne,
  • inne wg potrzeb wynikających z realizacji projektu.

Wykształcenie:

  • wykształcenie wyższe na kierunku przyrodniczym.

Pożądane kwalifikacje:

  • doświadczenie w realizacji i koordynacji projektów z funduszy UE,
  • dodatkowe szkolenia/praktyki/staże/wolontariat o tematyce związanej z ochroną przyrody,
  • udział w realizacji prac badawczych/projektach o tematyce przyrodniczej,
  • doświadczenie ornitologiczne,
  • uprawnienia do obrączkowania ptaków,
  • prawo jazdy kat. B.

Umiejętność, cechy:

  • umiejętność koordynacji prac własnych i innych,
  • umiejętność obsługi arkuszy kalkulacyjnych,
  • odporność na działanie pod presją stresu i czasu,
  • terminowość,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

List motywacyjny oraz CV należy przesłać na adres mailowy: tp@alauda.org.pl w terminie do 22.11.2024 r.

Prosimy o dodanie do maila i CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Towarzystwo Przyrodnicze ALAUDA moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w biurze projektu: ul. Kołłątaja 20; 87-820 Kowal.