Poszukujemy: osoby do realizacji i koordynacji działań ochrony czynnej i administracji projektu – wydłużenie terminu rekrutacji!
Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta ds. koordynacji działań ochrony czynnej (0,75 etatu) oraz Asystenta administracyjnego projektu (0,25 etatu) do realizacji zadań w projekcie pn. „Ptasie łąki – kontynuacja działań czynnej ochrony zagrożonych gatunków na obszarze Natura 2000 Błota Rakutowskie i Błota Kłócieńskie nr. FENX.01.05-IW.01-0015/24 współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu FENiKS 2021 – 2027, Działanie FENX.01.05.Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury, Typ FENX.01.05.1 Ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych.
Miejsce pracy:
Biuro projektu ul. Kołłątaja 20; 87-820 Kowal oraz obszary objęte przedmiotowym projektem: obszar Natura 2000 Błota Rakutowskie, obszar Natura 2000 Błota Kłócieńskie. Możliwa częściowa praca zdalna.
Okres zatrudnienia:
- 01.12.2024 – 28.02.2025 r. (umowa próbna)
- 1.03.2025 – 31.12.2028 r. (umowa na czas określony)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę w wymiarze 1 etatu (tj. 0,75 etatu asystenta ds. koordynacji działań ochrony czynnej + 0,25 etatu asystenta administracyjnego projektu).
Wysokość wynagrodzenia:
Ok. 7 000,00 zł brutto/m-c
Zakres obowiązków asystenta ds. koordynacji działań ochrony czynnej:
- wyznaczanie powierzchni działań ochrony czynnej,
- przygotowanie opisów działań ochrony czynnej niezbędnych do uruchomienia procedur zamówieniowych,
- realizacja działań ochrony czynnej i monitoringów przyrodniczych w terenie,
- wyszukiwanie gniazd ptaków siewkowych poza ogrodzeniem antydrapieżnicznym i ochrona za pomocą koszy nagniazdowych i małych ogrodzeń elektrycznych,
- udział w odchowie piskląt ptaków siewkowych w warunkach sztucznych,
- kontrola ogrodzeń antydrapieżniczych,
- nadzór nad działaniami ochrony czynnej realizowanymi przez wykonawców zewnętrznych i udział w odbiorach prac,
- kontakt z RDOŚ, uzyskiwanie niezbędnych zezwoleń i składanie raportów,
- inne zadania w miarę potrzeb.
Zakres obowiązków asystenta administracyjnego projektu (0,25 etatu):
- koordynacja działań zaplanowanych w projekcie – dbanie o terminowe i zgodne z HRP i opisem projektu realizowanie zaplanowanych działań,
- nadzór i kontrola wydatkowania finansów projektu,
- przygotowywanie wniosków o płatność oraz dokumentów niezbędnych do rozliczeń projektu,
- obsługa zamówień, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej i postępowaniami przetargowymi,
- sporządzanie umów z wykonawcami prac,
- kontrola administracyjna podmiotów zewnętrznych świadczących usługi w ramach projektu,
- administracja projektu,
- prowadzenie biura projektu,
- zakup materiałów i urządzeń,
- organizacja i prowadzenie cyklicznych spotkań zespołu projektowego,
- zapewnienie prawidłowej komunikacji w zespole realizującym projektowym,
- uczestniczenie w ew. kontrolach Projektu oraz czynne współuczestniczenie w realizowaniu wniosków pokontrolnych,
- bezpośredni kontakt z NFOŚIGW,
- kształtowanie dobrego wizerunku projektu oraz TP ALAUDA poprzez podtrzymywanie dobrych relacji i współpracy z lokalną społecznością i instytucjami zaangażowanymi w projekt oraz media lokalne i regionalne,
- inne wg potrzeb wynikających z realizacji projektu.
Wykształcenie:
- wykształcenie wyższe na kierunku przyrodniczym.
Pożądane kwalifikacje:
- doświadczenie w realizacji i koordynacji projektów z funduszy UE,
- dodatkowe szkolenia/praktyki/staże/wolontariat o tematyce związanej z ochroną przyrody,
- udział w realizacji prac badawczych/projektach o tematyce przyrodniczej,
- doświadczenie ornitologiczne,
- uprawnienia do obrączkowania ptaków,
- prawo jazdy kat. B.
Umiejętność, cechy:
- umiejętność koordynacji prac własnych i innych,
- umiejętność obsługi arkuszy kalkulacyjnych,
- odporność na działanie pod presją stresu i czasu,
- terminowość,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
List motywacyjny oraz CV należy przesłać na adres mailowy: tp@alauda.org.pl w terminie do 22.11.2024 r.
Prosimy o dodanie do maila i CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Towarzystwo Przyrodnicze ALAUDA moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w biurze projektu: ul. Kołłątaja 20; 87-820 Kowal.