Praca szuka człowieka
Towarzystwo Przyrodnicze ALAUDA poszukuje pracownika na stanowisko koordynator administracyjny projektu pn. „Ptasie Wyspy – kontynuacja czynnej ochrony zagrożonych gatunków ptaków siewkowych” nr POIS.02.04.00-00-0040/18.
Miejsce pracy:
Biuro TP ALAUDA: ul. Skłodowskiej Curie 65, 87-100 Toruń oraz obszary realizacji projektu
Okres zatrudnienia:
1.05.2021 – 31.03.2023 r.
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę w wymiarze 3/4 etatu – 30 h/tydzień
Wysokość wynagrodzenia:
3115,13zł brutto/m-c
Zakres obowiązków koordynatora administracyjnego w projekcie „Ptasie Wyspy – kontynuacja czynnej ochrony zagrożonych gatunków ptaków siewkowych” POIS.02.04.00-00-0040/18:
- koordynacja działań zaplanowanych w projekcie – realizacja poszczególnych zadań zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym i opisem projektu;
- nadzór i kontrola wydatkowania finansów projektu;
- przygotowywanie wniosków o płatność oraz dokumentów niezbędnych do rozliczeń projektu;
- obsługa zamówień, opracowanie specyfikacji i nadzór nad postępowaniami przetargowymi;
- sporządzanie umów z wykonawcami prac;
- kontrola podmiotów zewnętrznych świadczących usługi i bezpośrednie nadzorowanie prac realizowanych w ramach projektu;
- wsparcie administracyjne projektu;
- bezpośredni kontakt z CKPŚ;
- kształtowanie dobrego wizerunku projektu oraz TP ALAUDA poprzez podtrzymywanie dobrych relacji i współpracę z lokalną społecznością i instytucjami zaangażowanymi w projekt oraz media lokalne i regionalne;
- prowadzenie biura projektu;
- zakup materiałów i urządzeń;
- organizacja i prowadzenie cyklicznych spotkań zespołu projektowego;
- zapewnienie prawidłowej komunikacji w zespole realizującym projekt oraz z uczestnikami projektu;
- prowadzenie ewidencji godzin pracy osób zaangażowanych w realizację zadań w ramach umowy o pracę;
- uczestniczenie w ew. kontroli Projektu oraz czynne współuczestniczenie w realizowaniu wniosków pokontrolnych;
- inne wg potrzeb wynikających z realizacji projektu.
Wykształcenie:
- wykształcenie wyższe na kierunku przyrodniczym lub administracyjnym;
Pożądane kwalifikacje:
- doświadczenie w realizacji i koordynacji projektów z funduszy UE;
- prawo jazdy kat. B.;
Umiejętność, cechy:
- sumienność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy.
List motywacyjny oraz CV należy przesłać na adres mailowy: tp@alauda.org.pl w terminie do 14.04.2021 r. W CV prosimy o zawarci klauzuli o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Towarzystwo Przyrodnicze ALAUDA w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w biurze projektu: ul. Skłodowskiej Curie 65, 87-100 Toruń.