Poszukujemy: osoby do administracji projektu!
Poszukujemy: osoby do administracji projektu!
Poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora administracyjnego projektu (0, 5 etatu) do realizacji zadań w projekcie pn. „Ptasie Wyspy III – kontynuacja czynnej ochrony zagrożonych gatunków ptaków siewkowych” nr. FENX.01.05-IW.01-0014/24 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu FENiKS 2021 – 2027, Działanie FENX.01.05. Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury, Typ FENX.01.05.1 Ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych.
Miejsce pracy:
Biuro projektu ul. Kołłątaja 20; 87-820 Kowal. Możliwa częściowa praca zdalna.
Okres zatrudnienia:
01.01.2025 r. – 31.03.2025 r. (umowa próbna).
1.04.2025 – 31.12.2028 r. (umowa na czas określony).
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę w wymiarze 0,5 etatu.
Wysokość wynagrodzenia:
Ok. 3800 zł brutto/m-c.
Zakres obowiązków asystenta administracyjnego projektu (0,5 etatu):
- koordynacja działań zaplanowanych w projekcie – dbanie o terminowe i zgodne z HRP i opisem projektu realizowanie zaplanowanych działań;
- nadzór i kontrola wydatkowania finansów projektu;
- przygotowywanie wniosków o płatność oraz dokumentów niezbędnych do rozliczeń projektu;
- obsługa zamówień, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej i postępowaniami przetargowymi;
- sporządzanie umów z wykonawcami prac;
- kontrola administracyjna podmiotów zewnętrznych świadczących usługi w ramach projektu;
- administracja projektu;
- prowadzenie biura projektu;
- zakup materiałów i urządzeń;
- organizacja i prowadzenie cyklicznych spotkań zespołu projektowego;
- zapewnienie prawidłowej komunikacji w zespole realizującym projektowym;
- uczestniczenie w ew. kontrolach Projektu oraz czynne współuczestniczenie w realizowaniu wniosków pokontrolnych;
- bezpośredni kontakt z NFOŚIGW;
- kształtowanie dobrego wizerunku projektu oraz TP ALAUDA poprzez podtrzymywanie dobrych relacji i współpracy z lokalną społecznością i instytucjami zaangażowanymi w projekt oraz media lokalne i regionalne;
- inne wg potrzeb wynikających z realizacji projektu.
Wykształcenie:
- wykształcenie wyższe w zakresie administracji, zarządzania lub pokrewnym lub na kierunku przyrodniczym.
Pożądane kwalifikacje:
- doświadczenie w realizacji, koordynacji i rozliczania projektów z funduszy UE;
- prawo jazdy kat. B.
Umiejętność, cechy:
- umiejętność koordynacji prac własnych i innych;
- umiejętność obsługi arkuszy kalkulacyjnych;
- odporność na działanie pod presją stresu i czasu;
- terminowość;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Mile widziane:
- dodatkowe szkolenia/praktyki/staże/wolontariat o tematyce związanej z ochroną przyrody;
- udział w realizacji prac badawczych/projektów o tematyce przyrodniczej;
- zainteresowania ornitologiczne.
List motywacyjny oraz CV należy przesłać na adres mailowy: tp@alauda.org.pl w terminie do 29.11.2024 r.
Prosimy o dodanie do maila i CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Towarzystwo Przyrodnicze ALAUDA moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w biurze projektu: ul. Kołłątaja 20; 87-820 Kowal.