Poszukujemy: osoby do administracji projektu!

Poszukujemy: osoby do administracji projektu!

 

Poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora administracyjnego projektu (0, 5 etatu) do realizacji zadań w projekcie pn. „Ptasie Wyspy III – kontynuacja czynnej ochrony zagrożonych gatunków ptaków siewkowych” nr. FENX.01.05-IW.01-0014/24 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu FENiKS 2021 – 2027, Działanie FENX.01.05. Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury, Typ FENX.01.05.1 Ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych.

Miejsce pracy:

Biuro projektu ul. Kołłątaja 20; 87-820 Kowal. Możliwa częściowa praca zdalna.

Okres zatrudnienia:

01.01.2025 r. – 31.03.2025 r. (umowa próbna).

1.04.2025 – 31.12.2028 r. (umowa na czas określony).

Forma zatrudnienia:

Umowa o pracę w wymiarze 0,5 etatu.

Wysokość wynagrodzenia:

Ok. 3800 zł brutto/m-c.

Zakres obowiązków asystenta administracyjnego projektu (0,5 etatu):

  • koordynacja działań zaplanowanych w projekcie – dbanie o terminowe i zgodne z HRP i opisem projektu realizowanie zaplanowanych działań;
  • nadzór i kontrola wydatkowania finansów projektu;
  • przygotowywanie wniosków o płatność oraz dokumentów niezbędnych do rozliczeń projektu;
  • obsługa zamówień, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej i postępowaniami przetargowymi;
  • sporządzanie umów z wykonawcami prac;
  • kontrola administracyjna podmiotów zewnętrznych świadczących usługi w ramach projektu;
  • administracja projektu;
  • prowadzenie biura projektu;
  • zakup materiałów i urządzeń;
  • organizacja i prowadzenie cyklicznych spotkań zespołu projektowego;
  • zapewnienie prawidłowej komunikacji w zespole realizującym projektowym;
  • uczestniczenie w ew. kontrolach Projektu oraz czynne współuczestniczenie w realizowaniu wniosków pokontrolnych;
  • bezpośredni kontakt z NFOŚIGW;
  • kształtowanie dobrego wizerunku projektu oraz TP ALAUDA poprzez podtrzymywanie dobrych relacji i współpracy z lokalną społecznością i instytucjami zaangażowanymi w projekt oraz media lokalne i regionalne;
  • inne wg potrzeb wynikających z realizacji projektu.

Wykształcenie:

  • wykształcenie wyższe w zakresie administracji, zarządzania lub pokrewnym lub na kierunku przyrodniczym.

Pożądane kwalifikacje:

  • doświadczenie w realizacji, koordynacji i rozliczania projektów z funduszy UE;
  • prawo jazdy kat. B.

Umiejętność, cechy:

  • umiejętność koordynacji prac własnych i innych;
  • umiejętność obsługi arkuszy kalkulacyjnych;
  • odporność na działanie pod presją stresu i czasu;
  • terminowość;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Mile widziane:

  • dodatkowe szkolenia/praktyki/staże/wolontariat o tematyce związanej z ochroną przyrody;
  • udział w realizacji prac badawczych/projektów o tematyce przyrodniczej;
  • zainteresowania ornitologiczne.

 

List motywacyjny oraz CV należy przesłać na adres mailowy: tp@alauda.org.pl w terminie do 29.11.2024 r.

Prosimy o dodanie do maila i CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Towarzystwo Przyrodnicze ALAUDA moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w biurze projektu: ul. Kołłątaja 20; 87-820 Kowal.